Att "Lennarta" någon.

Det här är en jävligt kul grej som funkar i alla läget.  Skall dra ett exempel, sen är det bara och använda fantasin.


Elov, Beny och jag är på väg med buss.   Utanför bussen står Elov och packar in saker medans jag och Beny står längst bak i busskön.  Varpå jag skriker högt och tydligt och kollar på Elov "MEN LENNART? DEN HÄR BUSSEN GÅR JU TILL MARIESTAD?" alla vänder sig om och kollar på denne "Lennart" som uppenbarligen inte har koll på vilken buss han skall på.  "Sällkapsresan" humor på högsta nivå!

hahahaa så roligt

Kommentarer
Postat av: beny

hahahaah :D förjävla kul, dock tror jag det kan vara svårt att fatta om man inte har varit med om det själv :D

2008-12-04 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0